Lue alta Voitto-asiakkaiden kokemuksia kumppanuusohjelmastamme:
Pääkaupunkiseudulla toimivan JJ Bros. Oy:n Toni Isberg lähti mukaan EL-Partsin Voitto-kumppanuusohjelmaan huomattuaan, että tukkurilta sai hyvää palvelua ja nettisivut toimivat tosi hyvin.
Rakennusliikkeille aliurakointia tekevän JJ Bros. Oy:n yrittäjän Toni Isbergin työpäivät ovat tätä nykyä kiireisiä. Yksinyrittäjä on laajentanut toimintaa vähitellen ja mukaan on tullut aiempaa vaativampia sekä monipuolisempia projekteja. Isberg lähti mukaan EL-Partsin Voitto-kumppanuusohjelmaan, kun hän oli huomannut, että tukkurilta sai hyvää palvelua ja nettisivut toimivat tosi hyvin. ”Kumppanuusohjelman edut ovat toimineet erittäin hyvin ja olen ollut tyytyväinen. EL-Parts on poikkeus tukkureiden joukossa, he kohtaavat asiakkaan henkilökohtaisesti ja katsovat sitä suurempaa kuvaa.” Isberg kiittelee.
Tukkuri kerää tavaran puolessa tunnissa – ”Säästää aikaa ja vaivaa”
JJ Bros. Oy:n yrittäjälle tukkurin valinnassa tärkeintä oli helppo nettitilausmahdollisuus, oman yhteyshenkilön nimeäminen ja toimituksen nopea keräys. ”Tavarat voi noutaa puolessa tunnissa tilauksesta, se helpottaa työntekoa ja voin keskittyä omaan tekemiseen. Säästän näin aikaa ja vaivaa.” Kilpailukykyisillä hinnoilla on toki myös merkitystä.
Voitto-kumppanuusohjelmassa asiakas saavuttaa etuja sen perusteella, kuinka suuren osuuden kaikista ostoistaan se keskittää EL-Partsille. Vastuumyyjä Jarno Sandellin mukaan asiakkaat ovat tyytyväisiä, kun verkkokaupassa on selkeästi yksilölliset hinnat esillä. Myös tuotepalautusmahdollisuus on koettu tarpeelliseksi. Voitto-asiakkaille tarjotaan nopeutetut toimitukset, jonon ohi, ykkösprioriteetilla.
Kumppanuuteen liittyy lisäksi koulutuksia ja erilaisia Voitto-asiakasiltoja. EL-Parts tarjoaa myös tukea asiakkaan myynti- ja markkinointitoimenpiteisiin sekä talousasioihin yksilöllisesti, jos asiakas sitä kaipaa – syvemmän yhteistyön hengessä. Voitto-kumppanuusohjelmassa on kaksi tasoa asiakkaille: keskittäjätasolla sitoudutaan ostamaan 25 prosenttia hankinnoista EL-Partsilta ja voitto-tasolla 50 prosenttia sähkötarvikehankinnoista.
Oy Weldtronic Ab tekee asiakkaalle niin tarvittavat sähköasennukset kuin teippaa liiketilan ikkunat. Keski-Pohjanmaalla toimivan yrityksen palvelupaletti on laaja. Uudis- ja saneerauskohteissa urakoiva yritys on asioinut EL-Partsilla vuodesta 2008. Kangasvieri arvostaa nopeaa asiointia verkkokaupassa, jonne kirjautuneena hän saa kilpailukykyiset ja yksilölliset hinnat heti eteensä, ilman soittoja myyjälle. Monilla tukkureilla verkkosivuilla on ovh-hinnat, jotka eivät ole todelliset, lopulliset hinnat.
Kun Weldtronic liittyi EL-Parts Oy:n Voitto-kumppanuusohjelmaan, se sai rahtikulut veloituksetta ja nopeutetut toimitukset kotipaikkakunnalle Toholammille. ”EL-Partsilta saan toimitukset nopeammin kuin, jos tilaisin Toholammille Kokkolasta. Se on uskomatonta. Voitto-kumppanuus tuo säästöä, kun keskitämme ostokset yhteen paikkaan”, yrittäjä Toni Kangasvieri kertoo. Ennen klo 17 tehty tilaus toimitetaan seuraavana aamuna klo10/11 mennessä.
Pienikin voi saada hyviä etuja ja parasta palvelua
Voitto-kumppanuusohjelmassa asiakas saavuttaa etuja sen perusteella, kuinka suuren osuuden kaikista ostoistaan se keskittää EL-Partsille. Voitto-asiakkailla on myös vastuumyyjän johdolla toimiva tiimi valmiina palvelemaan heitä. Vastuumyyjä Jarno Sandellin mukaan Voitto-asiakkaita palvellaan niin puhelimessa kuin verkossa, varasto kerää heidän tilauksensa ykkösprioriteetilla, maksuehdoissa voidaan joustaa ja kumppaneille voidaan hyvittää ylimääräiseksi jääneet tuotteet.
Kumppanuuteen liittyy lisäksi koulutuksia ja erilaisia Voitto-asiakasiltoja. EL-Parts tarjoaa myös tukea asiakkaan myyntiin ja talousasioihin yksilöllisesti, jos asiakas sitä kaipaa. ”Voimme esimerkiksi olla asiakkaan apuna laskemassa jotain keikkaa. Ideana on syvennetty yhteistyö.” Sandell valottaa.
Voitto-kumppanuusohjelmassa on kaksi tasoa asiakkaille: keskittäjätasolla sitoudutaan ostamaan 25 prosenttia hankinnoista EL-Partsilta ja voitto-tasolla 50 prosenttia sähkötarvikehankinnoista.